Uczenie incydentalne polega na aranżowaniu sytuacji uczenia przy okazji codziennych aktywności dziecka.

Na uczenie incydentalne składają się następujące elementy:

  • zaaranżowanie środowiska w taki sposób, aby było w nim wiele interesujących dziecko przedmiotów i aktywności;

  • oczekiwanie na inicjatywę dziecka dotycząca pożądanego przedmiotu lub aktywności;

  • prośba terapeuty skierowana do dziecka o rozwinięcie wypowiedzi lub lepsze przybliżenie

    do oczekiwanej wypowiedzi;

  • dostarczenie dziecku interesującego je przedmiotu lub aktywności.


FUNDACJA IWRD
ul. Malczewskiego 139, 80-114 Gdańsk

tel: 58 341 44 41, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

© 2015 - 2017 Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka

Projekt strony: Studio WWW, Projektowanie stron www

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej informacji znajdziesz Tutaj.